„Personalo apskaitos“ programa, tinkanti bet kokio tipo įmonei, skirta tvarkyti visą su įmonės darbuotojais susijusią informaciją.
„Personalo apskaitos“ programoje galima:
- sudaryti ir atspausdinti pavyzdinę darbo sutartį;
- tvarkyti rekomenduojamą asmens kortelę, kurioje yra kaupiamos bendros žinios apie darbuotoją, išsilavinimą, karinės įskaitos duomenys, žinios apie paskutinę darbovietę;
- tvarkyti darbuotojo perkėlimų informaciją (pareigų, padalinių pasikeitimo) ir ją atspausdinti;
- tvarkyti atostogas ir spausdinti ataskaitą apie nepanaudotas atostogas;
- sekti duomenis apie kvalifikacijos kėlimą ir gautų pažymėjimų galiojimo terminą;
- įvesti duomenis apie šeimos narius ir gauti ataskaitą apie šeimos sudėtį;
- vykdyti duomenų atrinkimą pagal sąlygas ir laisva forma generuoti sąrašus iš asmens kortelės rekvizitų;
- spausdinti reikalingus vidinius dokumentus (įsakymus) apie priėmimą, atleidimą, atostogas (su galimybe juos koreguoti pačiam vartotojui), atspausdinti reikalingus pranešimus „SoDrai“ apie darbuotojo priėmimą (forma 1-SD), darbuotojo atleidimą (forma 2-SD), vaiko priežiūros atostogas mamoms (forma 9-SD), nemokamų atostogų suteikimą (forma 12-SD);